Dagens missöde

HAHAH just nu önskar jag att Melle hade varit här och delat ett rejält flabb me mig!
Satt ute på balkongen, viste inte att grannen va ute! Sa en del saker som kanske va lite för mycket för fel öron och sen hände det som bara jag och Marielle kan skratta så där hutlöst av! Mer säger jag inte men ett gott skratt fick man sig i allafall.

Dagen blev bra.
Efter allt tvättande gick jag ner till Macke, lagade goda hemagjorda tacoburgare! Prova om ni inte gjort innan.
Satt o mös lite sen gick jag hem och kollade på Johan Glans me Ekke. Stor eloge till Glans, tidens goaste skåning! Har inte skrattat så mycket på länge kan ja lova.

Snart ska jag ta mina goda skratt fårn dagen och krypa ner och mysa till det med mitt enormt stora täcke och mina sköna kuddar! Loffe säger trött!

I morgon väntar städning, inte det roligaste tänker mång men just nu är jag på ett sånt där humör dör städning låter som det bästa man kan göra! är det fel på mig eller?:S

Börjat fundera på hur man ska fira sin 20års dag på. Närmar sig med stora steg nu. Funderar på en hemmafest med goda vänner, god mat och god dricka. Låter det bra eller?


Nä nu skriker täcke och kudde efter min värmande kropp och spin city rullar på tvn.

Sleep tight folks!


Bubby


Kommentarer
Postat av: Marielle

HAHHA! "Loffe säger trött". Jag dog av skratt! ...jag är trött tror jag (A)

2008-12-19 @ 23:57:17
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback