Morning´

Ushc och fy!
Gårdagen var verkligen kanon..tills halv nio på kvällen.

Klockan halv fyra tror jag, drog vi till Martin för att fira hans 24års dag med ett par glas! Mycket trevligt får jag säga, träffade två nya människor me vilket alltid är kul. Drog vidare till Mange där jag ställde mig och tog hand om hans enorma diskhög. (Why liksom?) men men, några groggar till där, sen vidare till Marcus som skulle ha vänner på besök. Efter ett tag försvann Marcus i jakt på att visa vägen för vännerna, Anton, Andre och Hampus. Jag själv övergav stackars Martin för ett kärt besök med mister Ullrik! Fy fasen säger jag bara, snacka karatefylla! Värst av alla fyllors fyllor!
Gästerna kom, jag gick! Ringde erik som förövrigt har tenta idag (lycka till) och ber honom möta mig, var nog tur d.
Kom hem, återbesök me Ullrik, decka på soffan. Hade noll tidsuppfattning så när Erik någon timme senare kom in genom dörren fråga ja: Är du redan hemma? I tron om att klockan va sent på eftermiddagen idag och att han hade haft sin tenta. Så var inte fallet. Klockan var tolv och han hade bara varit hos Olle!
Satt på lite snabbmakaroner och funderade. Inom loppet mellan klockan fyra och tolv på kvällen hade jag hunnit med att dricka, må kassare än ett söndertrampat paket, gå på tre mellan fester, deckat, vaknat och nyktrat till. Hur fasen kunde detta hända?!! Jo svaret var lättare att hitta än väntat, Linda hade varit dum nog att dricka på tom mage. Smart? Naae.
Men jag hade trevligt så länge det varade, sicken festmänniska jag är som deckar halv nio! haha på mig,
Dock är dagen efter inte lika kul, minnesluckor så det slår om det! Men man får skyll sig själv som sagt.

Vaknae med ett sånt där dagen-efter-fyllan-begär. Ni vet när man är så där fett sugen på fett typ? Eller ja, mina sug va Pepsi Max och ärtsoppa!
Så jag pallade mig upp ur sängen innan 8 och hade följe med Erik till Konsum för att handla.
Så nu myser jag framför tvn me ett stort glas MAX och en skål soppa. MUMMA!

See Ya later

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men lilla snuttan då, gosedej. Du får vara snäll mot kroppen.. Mrs Alcohola är en farlig brutta vett du ;)

2008-12-20 @ 23:42:42
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback