Ny Blogg

Dumpade min gammla blogg och fixade en här i stället, eller så kan vi kalla det för grupptryck. Alla hr bloggar här inne nu tydligen. Meen, sådan är trevligt.
Vad som dock är mindre trevligt är denna hemsidas bristande bloggdesigner. Finns inte särskillt många att välja på, och de som finns är inte särskilt vackar om man utrycker sig fint. Hur som haver fick det bli denna, trotts att nittio % av alla redan använder den. Jaja ensam är man ju iallafall inte!

Ligger i en obekväm soffa och kollar på Doktorn kan komma! Vet inte om man ska kalla det för ett bra namn på en serie eller ett kasst namn på en gammal porrrulle?
I allafall. Dagen har bestått av tvättande av kläder, sova på soffan och väntan på bättre tider.
Har trotts detta "hektiska" scehma lyckats få ett par positiva tankar tänkta. Detta är ovanligt när det gäller mig så jag är stolt!
Mindre 'n en vecka kvar till jul nu och jag längtar det vill jag lova! Fast något jag längtar mer till är new years eve! Ett efterlängtat nytt år kommer snart och öppnar dörrarna för helt nya uppleveser och händelser! Bara känner på mig att det kan bli en bra början på något annat på något vis. Sista tiden hade ju kunnat vara bättr om man säger så, men nu vill jag lägga allt detta bakom mig och istället fokusera på det som är viktigt! Och.. detta ska det nya året hjälpa mig med.

Haha, reklamen för SIBA svischad presis förbi  i tv rutan, ni vet den med pappan som tar över barnens singstar och blir helt crasy? Den väcker minnen och gör mig glad inombords.

Vad som händer sen? Ja det får vi se



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Höhöhö, doktorn kan komma. Varför misstolkar alla det? xD

2008-12-19 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback