woppi

Ja kära vänner, nu är julen över. Tänk på det, så mycket stress innan, all mat som ska lagas, alla klappar som ska handlas och allt runt omkring med pyntning och allt, sen är allt över på en dag. Snacka om överreklamerat.
Visst julen är mysig och allt men vilken hysteri!

Julen har i allafall varit bra. Pappa friade till Janet så 2009 vankas det bröllopp, kul eftersom jag aldirg varit på det innan. Så grattis till er och alla lyckönskningar!
Fick pengar vilket var efterlängtat.. och behövt.
Spenderade lillejul med mamma hos moster enligt tradition. Massa mys och kalkonmiddag.Mumms.
Spelade julklappsspelet vilket gav mig vinsten av ett par "duntäcke-tofflor" oboy, så sköna.
Julafton blev en stressig morgon, åka hem till Vekaboda för att sedan åka till Farmor och Farfar. Lillasläkten var sen vilket bidrog en sen julmiddag och en enormt hastig och stressig klapputdelning för att vissa av oss skulle vidare. Kanske kan ha det i åtanke nästa år och komma i tid! bara så alla vet.
Drog vidare till julfirande nummer tre hos Marcus med familj. Barnen var lyckliga för sina klappar och jag med. Fick en spaupplevelse för två av älsklings systrar så snart ska jag och Marcus mysa till det på ett härligt spa vilket kan behövas så här i vinter mörkret/kylan.


Nu så där några dagar efter känner man ännu mättnadskänslor efter julmaten och sug efter nyårsfirande!
Är på fulla muggar på G inför nyår. En hel bunte folk, dricka och mat. Massa raketer som färgar himlen som en evig regnbåge..Ja nyår är minsann fint.

Idag har jag och la Camille´ varit ute och gått i minus 2 grader, tog fem timmar att återfå värmen i kroppen! Hade sjukehumor som vanligt och ja va ska man säga, har saknat dig vännen min.

I morgon väntar klipptid, detta toet ska bort! Nyfriserad till nyår och sen köpa ny klänning, sen är jag redo på riktigt!


Hoppas alla har haft en God Jul :)

bubby people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback