XENA

Puuh, damsuga är trist!
Diskat, plockat undan och damsugat, så långt har jag kommit. Nu återstår damma av, torka rent och ställa i ordning, men först...XENA, krigarprinsessan. Ja jag vet, ett hur lamt program som helst. Ett program som jag innan sappade förbi på grund av sin lamhet, men sen många mornar fanns inget annat att glo på så nu har man fastnat i det. Massa löjliga effekter som är uråldriga sen 1800frösihjäl. Och specialljud som låter som en stucken gris, överflöd av ljud av svingande svärd, men oboý som jag skrattar åt det nu och njuter.

Hur som haver, julmusiken klingar fint i högtarna från datorn i bruset från damsugarens dån. Trevvlet!
Är hyfsat pigg i dag och känner glädjens spridning lite så där försynt i kroppen.
Efter städningen hoppas jag att macke är klar med tentan och att gymmet då sa besökas. Springa av lite frustration och lyfta tunga vikter för att få ut ilska. Faktiskt, det hjälper vill jag lova. Mår massa bra av träningen,

By the way (osamanhängade inlägg I know) så satt jag och kollade gamla bilder på datorn igår och fann denna undernart gamla men minnesvärda bild. Okej, inte den vackaraste på mig kanske men den väcker många minnen och många skratt.
Så här har ni den, och Melle, tack för att du finns<3

Bubby folks

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahh Xena is the shit! xD

2008-12-19 @ 21:11:44
Postat av: Marielle

Linda my love, tack för att du finns <3

2008-12-20 @ 00:00:19
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback