Äckel

Jag tror att jag hatar dig mer för varje gång jag bara hör ditt namn. Visst hata är ett stort ord, och fult framförallt, och helst ska man inte ens använda det. Men när det gäller dig kan det inte hjälpas, för från djupet av min endtarm så hatar jag dig och det är inte lite kan jag lova!
Du är en hemsk människa sm nte vet bättre än att bara dra massa bortförklaringar på allt! Du kanske borde försöka vara den välrespekterade man du bör vara med din titel, men det klarar du aldrig.
hade det inte varit för att jag itne kan nämna ditt namn så hade jag skrivigt allt om historien bakom varför jag hatar dig men det kan jag inte tack vare det. Och det är synd, för egentligen borde hela samhället där du bor få veta vilken skit du egentligen är!
Men det är min åsikt. Hoppas du ruttnar.

Swein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback