Do we have a BP?

Sitter och kollar på Grey´s, fy, ibland är avsnitten bara så där fruktansvärt sorgliga och hemska. En mamma och hennes ofödda barn förlorar livet båda två. Det är inte så att jag är känslig eller så på något vis för det är jag inte, jag gråter inte ens när jag ser Titanic, men denna serien tar kol på mig! Men jag älskar den!

Började även denna dagen med en härlig morgonpromenad! Solen är skön men blåsten hade jag klarat mig utan. Håller även på att baka bröd denna förmiddag, mummsigt med hemmagjort bröd med massa frön och gotte i.

Dagen kommer bli bra om jag får bestämma, lite lätt lunch när Marcus kommer hem och sedan ska vi lägga oss i solariet och grilla lite, finns inte en chans att jag låter min fina bruna färg försvinna nu! Efter det blir det troligen en runda till gymmet och resterande tid av dagen får jag helt enkelt lägga på läsning. Jey.

Doppdoopiidooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback