Guten tag!

Usch. I morser ville jag allt annat än att stiga upp ur sängen!
Fick kämpa mot träningsvärken och kränga på mig träningskläderna för att morgonpromenaden! Mindre bra humör innan jag kom ut kan jag lova.

Blev ganska sent igår med. Gick upp till Moster och kusin vig halv tio för att dricka kaffe, Var så länge sen jag träffade dem så det blev några timmar där innan jag kom på att det var dags att inta sängläge. Lilla kusin ska vara med i idol i år! Hoppas verkligen hon går vidare, för duktig, det är hon minsann! Ska nog med och stötta henne på auditionen.

Känns som jag är totalt utkörd! Min kropp är totalt uttröttad så idag ska jag verkligen ta det lugnt! Blir en slapp dag med läsning och skrivning. Hoppas vädret ändrar sig med, Sara snackade om ett högtryck? Kan ju hoppas det kommer så man blir på bra humör.

Nu ska jag i allafall inta soffan och njuta av en kopp kaffe och Greys.
Yeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback