Hipp Hipp!

För er alla liksom jag som bara älskar Hipp Hipp! Den härligt humorladdade serien ska komma tillbaka till tv! Kan knappt bärga mig. Kajan, Morgan Pålsson och givetvis favoriterna Tiffany och Sunken och Mini!
Skånsk humor när den är som bäst! Och bättre blir det. de två huvudpersonerna Johan Wester och Anders Jansson ut på en skåne "turné". För turne är det egentligen inte, snarare ett tillfälle för dem att få en uppfattning om vad det är publiken vill se när hipp hipp kommer på tv igen. Och det är väl en bra ide? För det är ju ändå publiken hemma i tv soffan som bestämmer hur populär serien blir så de kan ju lika gärna vara med och delta till ideer till programmet.
Jag gillar dett! Ännu en sak denna dagen som fått mig på bra humör, kan det bli bättre än så?
För att citera Tiffany: Har ni något palmhjärta? Vi ska ha Robinsontema på festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback