Mumier eller mumintroll?

Jag gillar n og mumintrollen bättre, Mumier är fula och filmerna om dem är fulare!
Sitter och glor på Mumien filemen trotts att den är mer som ett stort skämt än som film överlag. Är trött och funderar på att krypa till kojs tidigt idag.
Kroppen behöver sova ut. Men ändå positiv till det trötta då redan efter tre dagar på veckan har den förflyttat mig mer än 4mil och gjort mig glad genom träning, så den får vara trött. Shemat ska hållas veckan ut i allafall! Känns skönt.
Dock har vi haft vår "fett-dag" idag, som man kan ha EN gång i veckan om man vill. Brukar inte vara så glad för det men idag fick det bli lite gotte. Får lägga på en halvtimme till i morgon +100. Mål denna vecka är 2000!

I morgon är man i allafall ledig, eller ledig och ledig, ingen skola i allafall, men läsas ska det göras. Är så trött på det nu vill jag lova. Plöja igenom 10böcker på en och en halvmånad och försöka lära sig all fakta? Not an easy work!

Nä men vet ni vad, nu ska jag pallra mig iväg till säng (vilket innebär en förflyttning på ca två meter), ja för så är det änr man bor litet^^

kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback