Munhuggning

Heeej folk!
Haft en bra dag?

Min dag har varit si så där. Började med skola vid nio, huvudvärken kom redan efter en timme. Fortsatte sen hela dagen och nu sitter jag här och den vägrar ge med sig.
Blev till att gå till gymmet endå, lite huvudvärk kan väl inte stoppa inte. Dock blev det inte lika intensivt som igår. Fick bli en timme på crosstrainern och sen lite mage, fick räcka för dagen.
Hem och äta lite kyckling, proteinrikt serrni! Och sedan en kvällspromenad innan jag tänkte bänka mig framför tvn. Dock blev jag måttligt besviken när jag insåg att Uggly betty och DHW hade blivigt dissade för HOCKEY! Kul...NOT! lite posivit dock att HV71 leder i allafall, men det gottgötr dock inte att de flyttat på mina favoriter!!

Tror det kommer bli en lugn sista del av kvällen. Har redan gjort mer denna dagen än jag intalat mig själv att jag skulle så det kan man väl vara nöjd med.

Heeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback