Påskhelgen =

En helt underbar helg på alla vis!
Besöket i Bjärnum var likte trevligt som vanligt. Alltid lika kul att spendera tid med familjen Andersson, vi har verkligen en härlig liten idyll när vi ses där i skogen vid sjön^^ Blev några långa promenadre med svärföräldrarna vilket gillas. Barnen var snälla som vanligt och passandet av dem gick som en barnlek^^ Dock träningsvärk i armarna efter att ha stått och puttat på en gunga i x antal timmar. Ett stort hjärta till Anderssons i allafall!

Idag är jag tillbaka hos min egen familj. Denna helgen är HELA familjen hemma och det var länga sen det hände kan jag lova! Känns så härligt. Pappa och bror fixar med det nya badrummet, Sofie och Sara lullar runder, Sandra rider Nille och jag och Caroline och Janet gör lite vad som faller oss in. Vår familj är härlig. Borde ha fler sänna här helger!

Har även fått en ny färälskelse denna helg! Nämligen min brors BMW! För en gångs skull har jag fått köra den! Totalt såld är jag, så nu vill jag ha den! Lär dock inte få den^^ Synd.

Även sett till att få lite sol i dag, men jag är en blekis endå. Typiskt.
Värdet är helt underbart och jag känner att inget kan förstöra mitt lyckorus jag suttit inne med de senaste dagarna. Allt känns härligt. Nu kan jag gör allt!!

Kössshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback