Really, really bad!

Ligger i soffan och kollar på Vänner. Tycker aningen synd om mig själv. Eller nä, jag tycker j*vligt synd om mig själv!
Nu har pollen allergin slagit till rejält och inte underlättar det heller när man som på pricken över i:et även lider av kvalster allergi!

För alla som inte själva har allergier av någon/något slag, klanka aldrig ner på oss som lider av det och tyck att vi är gnälliga eller veka.
Tro mig, det är inte det minsta kul, ni kan ju tänka er själva att ha århundradets värsta förkylning + ögoninflamation på samma gång! I typ så där en till två månader om inte mer, VARJE år!
Jag FÅR lov att gnälla! För tro mig, det är ett konstant lidande som påverkar mycket i vardagen.

Sömn får man minsann inte mycket av med en rinnande näsa som täpper igen så fort man slumrar till aningen, man kan inte sminka sig på grund av dels rinnande näsa som tvingas snytas en så där 100gånger varje dag och dels för rinnande och röda ögon. Folk osm inte känner mig tror väl att jag går på droger eller är halv genomdeprmead! Känns inte speciellt fräscht kan jag meddela.

Så jag får gnälla, hur mycket jag vill, för detta är något jag inte ens skulle önska min värsta fiende att få!
Jag lider, speciellt när någon idiot tvunget skulle klippa gräset här utanför i morse, jo man tackar!
Idag har jag fått genomlida tre av mina ca 15allergier!

Hoppas vid GUD att mina medeciner hjälper, dags att hämta ut dem i morgon. Tackar för pengabidraget till det för en så där 1700spänn på medecin är ingen höjdare vill jag lova.

Fuck this shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback