Riv ut dina ögon!

Blaah. Allergin och all medecinering har tryckt ner mig till ett sängliggande läge mestadels av helgen.
Blev inget festande för min del i lördags som det var tänkt. Istället fick jag ligga med brinnande ögon, en rinnande näsa och förminskade luftrör och kunde knappt andas. Men så kan man väl me spendera sin lördagskväll?

Läsningen kom back vilket resulterade i att jag fick råläsa igenom en hel bok igår för att vara klar till idag då den skulle lämnas tillbaka.
Dagen började med skola, hade en riktigt bra föreläsare för omväxlingens skull. Han är minsann en förebild att kalla duga! Blev pepp efter föreläsningen och kom på att mitt mål numera ska innehålla att hitta ett kall som jag verkligen älskar att jobba med och sedan föreläsa för andra om det när jag inte längre ska jobba.
Dessa dagar är bra.
Kom hem, behövde inte vara hemma länge innan telefonen ringde, och vem var det då? JO minsann det var Melle, En timmes härligt samtal som vanligt så nu har jag power till att fortsätta dagen i pluggets anda. två artiklar och några böcker ska pöljas igenom innan det är dags att börja plugga gamla tentor. Så denna veckan är minsann fullproppad!

Annars ska jag spendera dagen med te drickande och sedan speinga ner till gymmet för mina ordinarie 8,5kilometer. 

Blir nog en bra dag minsann:)

Chio 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback