Slumpen?

Kan man tro på det? slumpen asså.
Att man gör något utan anledning och sedan kommer någo
t bra utav det? Jag vill tro på det i dag i allafall.

sitter och vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att gå och handla lite?
Är stolt över mig själv måste jag medge. Det är nämligen så att den senaste veckan har jag haft ett ständigt sötbehov! Tänker på Ben&Jerrys glass heeela tiden, men trotts detta har jag inte köpt någon. I går när jag kom upp til moster hade de en liten fettisdag, med chips, godis, muffins och kinderegg! Men jag stod emot och det var inte ens svårt! Fick ett kinderegg men gav chokladen till min kusin iställer och behöll endast leksaken. Då blir man fanemej glad, eller jag blir i allafall. Känns bra när man till och med kan sitta vid massa gotte och inte känna suget av att ta något.
Så jag kan bannemig leva med suget på veckorna och ta en frukt istället för jag vet att jag klarar att stå emot endå! En stor applåd tack!

Handla, skulle man det eller?
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback