Take a bite!

Idag är det dags att bege sig hemmåt till Bjärnum! Påsk, fira svärmor och agera flytthjälp. Ska även få träffa barnen igen, var ju flera månader sen känns det som! saknar hela famlijen Andersson.

Har tagit det måttligt lugnt idag vill jag säga. Ingen stress what so ever. Skönt! HUnnit med en massa endå, stressen är bara en jobbig faktor som man bör hoppa över, går så mycket bättre då.

snart är det i allafall dags att bege sig för att hinna köra inom Marcus mormor med. Är lite nervös för det besöket måste jag erkänna. Har träffat henne fem gånger tror jag, under de snart 2 och ett halft åren vi varit tillsammans. Men haken är att hon har, vad heter det? När man inte kommer ihåg och så? Jaja i allafall, knappt hon känner igen Marcus så hur ska hon då komma ihåg mig? Vet inte hur man ska agera i sådana situationer. Får väl låta Marcus sköta snacket så jag inte säger fel saker, jag och min käft! Kommer säkert gå jättebra.

Glad påsk på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Linett

Är hon dement? Eller Alzheimers? (eller hur det nu stavas)

2009-04-09 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback