Underbara älskade!

Har verkligen haft en bra dag. Började med en promenad på 5km klockan halv åtta. Vidare till skolan tills klockan blev 12. hem och ordna lite sedan vidare till Kullagatan för att möta upp Oskar, Sara och Jenny. Blev lite tittande i affärer och så vidare. Tog en lunch i solen på Haket, mumma, Fick även bli ett besök på systemet för att sedan avnjuta ett par smirnoff ice nere vid gröningen. Härligt!!
Både fått träffa nytt folk, varit ute i solen och kollat kläder, sicken bra dag hörrni!

Så resten av dagen ska jag bara njuta ännu mera och ta det lugnt, Stressen får komma i morgon. Blir en händelserik dag med både gym och promenad varvat med läsning!
ska även hinna lämna ut fem cv:n. Måste göras hur lite jag än vill, känns så dumt att gå runt i affärer och lämna cv:/

Har även talat i telefon med Marielle i en timme idag. var länge sen sist så det var dags nu. Ska även se till att få iväg hennes brev idag så hon kan få sin lilla gift:)

Nu ska jag plocka upp en kyllingfilé och göra nyttowok till kvällsmat. Så det så!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag
Pösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback