Vi skulle ju fiska abborre?

Sa ju att jag skulle ta det lugnt idag. Blev inte så endå, men som jag tidigare sagt så har dagen än så länge varit över förväntningarna.
Vid fyra tiden drog jag ner mig till gymmet för att spendera en timme på bandet. Härligt var det och fort gick det. Detta visade sig dock i slutändan vara mindre bra, om man ska se det ur benens perspektiv. Benhinnorna värker ännu trotts att det är snart två timmar sen jag kom hem. Dags att gå till farbror doktorn kanske?Eller vila en dag eller två. Får vi ta i morgon.

I morgon ska det minsann me bli en bra dag! Kära lilla syster kommer ner en sväng vilket uppskattas. Äta lunch ute och ta en kaffelatte på Tasyt House´s uteservering. Hoppas bara att solen är lika givmild i morgon som den varit idag.

Läsa tidningen igen och ta en kopp köffe kanske?
- ja tack, det låter som en bra ide.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback