Åhh sådär ja

Nu sitter jag i soffan och bara sitter. Har precis kommit hem från en runda på gården med svärföräldrarna. Marcus är och jagar. Hum, känns som världens mest lantliga liv. Och att Marcus har börjat jaga? Hum, vad hände med killen i skjorta och finkänslighet. Jaja, Han är allt samma kille rakt igenom, han har bara hittat en ny hobby^^

försöker skriva ihop en liten lista över vad jag ska inhandla till mig själv. Blev inte en så liten lista som jag först trott. Men vem säger nej till shopping? Inte jag!
Ska börja kolla runt efter lite basplagg sen kommer det andra efterhand. Måste hitta en smidig handväska också. Oj, det är minsann mycket jag måste.

Ska skriva en matlista med. Har fått samma träningsprogram/diet som Marcus fast i mindre skala med mat och lättare vikter. Har aldrig förr fattat hur mycket man egentligen ska äta för att gå ner i vikt och bli "fittad". Tycker inte det stämmer överens alls. Men jag har levande bevis på att det funkar så det skrämmer mig inte.
Kommer bli toppen ska vi se! Ska följa upp även träningen på bloggen tänkte jag. OH! En en kategori, där satt den!

Dags för lite vännertittande.
SYS

(I brist på annat riktade jag en jägarMarcus;) HAH)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback