Äldre är värst!

Jo man tackar! Alltid får man höra om att det är si och så fel på dagen ungdommar. Vi gör tydligen en massa fel mest hela tiden. Men hallå! Hur bra är de äldre då? Beter de verkligen sig bättre än oss? Nae, skulle inte tro det. Ett närliggande exempel är en dam i 60-65års åldern som vi stötte på tidigare denna kväll/natt. Hon var så full och odräglig att hon blev utslängd från en pub! När man tänker efter så är de äldre inte ett dugg bättre än oss unga! På de flesta ställen med blandade åldrar är det mer än ofta just de aningen äldre som blir mest fulla och som ofta beter sig värre än de unga. Sluta klanka ner på oss för att vi har framtiden för våra fötter och vågar ta för oss mer än vad ni gjorde! Aldrig att jag kommer bli en överfull hagga som blir utslängd ´från en pub när jag är i 60års åldern! Någonstans måste man växa upp och sluta bete sig som om man vora 14år. Pinsamt vill jag säga att det är. Men mest synd var det nog om hennes dotter/barnbarn, jag vet inte, som var med henne. Arma människa, gå hem och lägg dig, och nästa gång du bestämmer dig för att bli alldeles för full, stanna hemma istället!
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback