Brave comander

S
itter och roar mig med att glo på en dålig gammal film. Har inte tagit tag i städningen ännu. Men haar ställt klockan på 1500. Då MÅSTE jag ta tag i det helt enkelt. Tur ibland att man bor så litet, tar liksom inte så lång tid då.
Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår. Börjar bli fullt uppe på min skalle nu. Långt solblekt hår i många nyasner och ett självfall som är villt. Måste göra något drastiskt känns det som. Saknar Stefan, var så skönt att komma till honom, han blev alltid så glad när han fick fria händer och jag blev ännu gladare av resultatet. Finns ingen som klipper som honom. Problemet är dock att jag inte pallar vänta i ett halvår på en tid.
Får boka hos den där  Monica istället. Hon ska tydligen vara bra.
Klippa upp och vilda till frillan lite, kanske lite highlights med? Mmm, spännande!

Ska minsann återgå till filmen nu och lata mig lite..Th

SYS


I made an impresion this day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback