Det här är konstigt

Säger Marcus med en dialekt som nog ingen förstår.
Sitter i ett älggrytaluktande kök och njuter av stillheten.

Det märks att vi börjar bli "gamla" nu. Ikväll ska vi till våra bekanta Daniel och Evelina som precis köpt hus. Hjälpa till och renovera lite. Andra paret i vännerkretsen runt mig som har hus. börjar vi alla bli vuxna nu? Känns så tidigt, vi är ju bara i 20års åldern. Men samtidigt. Det är rätt skönt att bli vuxen på riktigt. Om man tänker efter så är vi ändå efter i tiden om man jämnför med våra föräldrar. I min ålder hade min mamma redan gift sig och väntade sitt andra barn. Så att jag tycker att vi går snabbt fram i tiden så ligger vi ändå lååångt efter. SKÖNT!

Jaja. Tror minsann jag ska göra Maja sällskap vid tv:n och HotellKantarell!
Mys

SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback