Fixering

Sitter som vanligt och surfar rundor på bloss.se´s topplista över bloggar. Överlag handlar enligt mig de flesta bloggar om mode mode. Eller ja, de flesta bloggare verkar vilja visa upp varenda plagg de köper och tydligen funkar det ju. De ligger högt upp på listan och kommer till stor del från STHLM. Med fina efternamn co hrika föräldrar.
Nä jag uppskattar hellre människor med båda fötterna på jorden och med ett sinne för humor. Egoinas värld (som ni också hittar på listan) faller mig mer i smaken. En söt, humorfylld tjej som skriver om allt mellan himmel och jord. Man känner igen sig i henne och flr mig är det roligare läsning än vad inlägg om genomskinliga, snärta klänningar och skor för 1000tals kronor.
Vist kläder är kul men inte som att jag bryr mig om vad andra köper.

Ändå är det något med Kenzas blogg som jag gillar. På vissa sätt gillar jag henne inte alls men samtidigt verkar hon vara ambitiös. Håller ordning på sin blogg, jobbar med MTV och är på massvis med omslag för tidningar och intervjuer hit och dit. Nja, hon är nog bra hon med.

Men jag gillar när man kan skratta åt et man läser!
SYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback