God måndag!

Så ja. Då har man fått i sig nyttofrukosten och en shake. Tvätten snurrar i maskinen och röksuget känns långt borta. SKÖNT! Rökte sista ciggen igår och suget är idag mycket mindre än jag någonsin kunnat tänka mig. 
idag blir det till att inhandla Caseinpulver och lite annat smått och gott och sedan ska gymmet besökas. Ska bli så skönt. Biceps och axlar ska tränas idag. Känner på mig att träningsvärken kommer göra sig påmind i morgon. Men det ska jag njuta av, varje secund!

Blev så glad igår när Madde skickade och frågade om vi skulle träffas för en kaffe innan skolan i morgon. Vi har inte träffats på hela sommaren och jag saknar henne verkligen. Att det är 5års åldersskillnad på oss det märker man inte ens. Är väl det ända bra med att börja plugga igen, vännerna. 

SYS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback