God Morgon

Säger vi

Sitter i vardags rummet med Maja och kolla på barnfilm. Lite barnpassning även denna dagen, Mysigt.
Igår var i hela dagen hos Daniel och Evelina, rev väggar och målade och senare på kvällen grillade vi och hade lite kvalitetstid. Länge sen sist och vi hade massa trevligt!

Idag väntar en lugn dag. Passa Maja och bara göra vad som faller oss in. Senare ikväll är det planering av diet och träning. Måste ta reda på hur mycket proteintillskott och liknande jag ska ta. Har fått samma schema som Marcus, men om jag följer det exakt kommer jag snart se ut som en man! Måste få mindre mängd tillskott och äta mindre mat eftersom jag inte kommer träna lika tungt. Kommer bli problem för mig känner jag redan nu, äta 8gånger om dagen! Dock är det inte mat i alla målen, tre är bara tillskott tror jag. Men endå. Högst tre är lagom tycker jag. Men vill man ha en drastisk förändring så får man ju testa ellr hur?
Kommer bli toppen det känner jag på mig. Och att sluta röka känns just nu som en lätt match. har hosta av min förkylning och ciggen smakar inte gott längre. Ändå envisas jag med att inte sluta förrens det datum jag satt upp.
Längtar verkligen efter en nystart.

SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback