Illusion

Jag har riktigt trisst måste jag medge!
Funderar på om man skulle ta tag i sitt liv och gå ut en runda och se vad som händer. Men samtidigt måste jag packa, städa undan, laga mat och diska. Det är fint väder idag med men ändå ingen man kan gå och ta en fika med, det suger.
Dessutom var jag dum nog att låna ut 500kr igår fast att jag ligger illa till med pengar nu iom jobbbristen. Skulle fått tillbaka dem samma kväll men så ble det inte. Och jag är defenetivt inte den som gnäller och tjatar om att få tillbaka mina pengar så jag får väl helt enkelt skylla mig själv. Dock tycker jag att man faktiskt inte ska behöva tjata om det. Har man lånat så betalar man väl tillbaka, eller hur?

Äsch. jag blir bara irriterad. Skönt att vi ska åka hem till Bjärnum idag. Behöver redan fylla på mitt förråd av stillhet ocj ork.
BLÖ:
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback