Josefin Crafoord

Även om man är i det mindre nyktra tillståndet så kan man väl ändå passa på att blogga, eller hur?
var precis inne på Josefin crafoord´s blogg. Jag kan erkänna att jag tidigare haft problem med Josefin. Ni vet hur det är, vissa människor tål man bara inte. Men nu är det annorlunda. Ju mer jag ser av Josefin, ju mer gillar jag henne. och man skulle ljuga om man säger att hon inte har stil eller hur? Hon är en snygg människa och de som hävdar annat är bara avundsjuka! Nä, jag gillar henne i allafall! Hon är ärlig i allt hon  säger och hon är ABSOLUT inte rädd för att erkänna vad hon verkligen tycker och tänker. Och det mina vänner, det står högt upp på listan!
SYS



Bilden är här ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback