Kritiker

På tal om inriktningarpå bloggar och så. Vilken inriktning har jag egentligen? Läste igenom lite och kom ganska snabbt fram till hur kritisk jag är. Inte bara mot andra bloggar, utan även mot en massa andra, samhället, kändias, filmer, ja you name it!
Kanske skulle man satsa på det istället?
Som Göran Person (Usch) sa en gång: Alla vill ibland vara lite elaka, alla täner saker om andra men vågar inte alltid säga dem, så någon får helt enkelt ta på sig att säga dessa ibland mindre trevliga sakerna för att andra inte vågar.

Så, jag tar helt enkelt på mig rollen som en samhällskritisk men ändå positiv person.
Kanske skulle döpa om bloggen då eller i allafall ta bort "ett steg mot framtiden". Något förslag kanske?
Vi får vväl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback