Makeover

Jag tror också att jag skä blondera mig, sätta i extension, fylla ut mina läppar, förstora brösten och hitta på en "fantasi person" att blogga om och tjäna massa pengar på att skölja över folk med min egenkärlek<3
Patetiskt hur folk fungerar. Men det värsta av allt är nog hur lättlurade folk är som följer en sådan här persons liv. Vill bli som så här och ser upp till en sådan här person.
Kom in på denna LILLA människan blogg efter att Katrin Zytomierska nämnt henne i The Voice.
Dumt gjort, nu kommer jag störa mig på det hela dagen. När ska folk växa upp och tänka på att om man är en välkänd person så ser yngre upp till en! Snart kommer samhället invaderas av egenkära små miniblondis med siliconboobs när de är 14bast!  

Man ska inte bry sig jag vet, men jag kan fan inte låta bli här.
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback