Men åh

Jag satt precis och kollade runt på lite "populärare" bloggar. Finns en viss person som jag verkligen sötr mig på. Dessutom är det förbannat störig att jag hela tiden ändå envisas med att öka min irritation genom att gå in på hennes blogg igen.
Denna lilla hemska människa är vad jag kallar en bortskämd skitunge. Får allt serverat på ett fat och tror att hon i sin ringa ålder har något att tillföra vårt samhälle. Men där har hon fel serrni.
Att lära yngre (antar att det mest är yngre som följer hennes blogg) att bete sig och vilja vara som henne är patetiskt hemskt. hon säger att hon inte förstår sig på komplex och tycker man inte ska ha sådanna. Nä men konstigt. Är man så överkåt i sig själv som denna brud verkar vara så är det inte så konstigt att man inte har komplex. usch som jag stör mig. Hon får det att låta dåligt att vara sig själv, att våga vara annorlunda. Nä men man duger väl inte om man inte är pinnsmal, blond och har ett IQ på mindre än 10. Hon kommer gå långt, verkligen. Tur för henne att hon har en blogg i allafall för mer än så lär hon inte kunna åstadkomma i sitt liv. Och stavning? vet hon ens vad det är?Nog för att man kan råka få ett stavfel här och där av bara farten men inte sjutton fel i ett inlägg på circus 10rader. Ska man nu blogga kan man väl göra det riktigt!
Nej fy för sånt!

Vist tyck att jag är föredömande och sådär med tanke på att jag inte ens träffat människan. Det gör mig inget, det räcker för mig att läsa hennes omogna inlägg och se hennes utvikningsbilder för att jag ska få en mening om henne. Så det så.
Störmoment nummer ett, sista gången jag stött hennes läsarstatistik i allafall^^
SYS folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback