Men näe


Jaha. Lite kändis fixerad idag. Men vad sjutton. Hittade i allafall en sajt som tydligen ska vara Sveriges största kändissajt. Kolla in den själva på Posh24.se. Hittade en lista över veckans nio sämst klädda kändisar.
Ingen mindre än den vackra tatueraren Kat Von D prydde den mindre fagra platsen nio på listan. Visst hon är en väldigt vacker kvinna, tycker i allafall jag, och ett stort plus är att hon alltid är sig själv, men klä sig? Det kan hon inte.
Dock tycker jag att hon alltid ser ut så här när man ser henne på TV så det var liksom ingen nyhet. Det jag reagerade mest på var hennes nya utseende. VAD HAR HON GJORT! Blont hår är inte smickrande för henne. Nu ser hon mer pundig ut och jag undrar om hon fyllt ut läpparna. Nej, detta är icke godkänt. Jag vill ha gamla Kat tillbaka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback