Non alcohol


Jag tror jag står inför en större utmaning än att sluta röka. Ni förstår med dieten jag ska gå på följer ett strikt förbud på alkohol. Inte i bara en vecka eller i en månad utan i TRE! Tre hela månader! Ingen alkohol alls helst. Och eftersom jag går in för detta med 100% så känns det som att jag verkligen måste hålla fast i detta. Men nu ska vi ine ge upp hoppet helt. Fest ska jag gå på i allafall. Jag är så pigg och glad utan alkohol så att kunna ha kul på fest bli inga problem alls! Dessutom är det ju ett ypperligt tillfälle att gå ut på ett dansställe och få lite extra workout! Vem behöver alkohol när man har den humorn jag har! ^^

SYS 

Kommentarer
Postat av: ...

vad är de för diet?

2009-08-26 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback