Så kan det gå

Jaja ja. Vad jag trodde skulle bli en lugn kväll blev allt annat än just det. Marucs skulle upp til Mattias som i år är fusknolla. Jag tänkte jaja kan väl följa med på förfesten, behöver ju inte dricka. Så ringer min moster och tycker synd om mig som missar en nollning för att jag för tillfället är pank. Vill att jag ska kunna ha kul. Möter upp dem på Pubpunkten med gänget vid nio. Säket Linda. Vad som började med en oskyldig öl hos Mattias resulterade tre timmar senare i en kanonladda Linda. Men kul hade jag kan jag lova. Tompa och Moster är verkligen mina änglar. Fick en slant för att kunna roa mig dessutom bjld de på drickan hela tiden på pubpunkten. Jo man tackar!
Har haft världens trevligaste kväll! Nu  ligger jag och kollar på Spin city och väntar på att Marcus som fortsatte festen efter att ha följt mig hem, ska komma just hem. Men han kommer när han kommer. Jag ska i allafall vila mitt snurrande huvud och ladda inför morgondagens golfrunda.
Ses då!
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback