Stöveldjungel!

Usch. Jag är på en desperat jakt efter ett par snygga stövlar till hösten. Har kollat överallt känns det som och ändå hittar jag inte några som känns så där toppen ni vet. Som man vet direkt när man ser dem att just de ska jag ha!
Har kollat på Scorett, DinASko, Asos, och massa andra ställen känns det som.
Din sko hade i allafall ett par stövlar och ett par ankelboots som jag skulle kunna tänka mig i nödfall.
Vill ha ett par riktigta ridstövlar typ. HIttar ni ett par sådana kan ni väl tipsa mig?
SYS

Dinsko.se



Kommentarer
Postat av: marielle

hiih, jag har köpt en skolett som är väldigt lik den första :) love them!



2009-08-25 @ 21:37:08
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback