Sunshine state

Idag verkligen skiner solen! Och varmt är det med!
Var och handlade innan, tog både Ica och stora frukttorget. blev så sugen på att spendera tid i det fina vädret, sätta mig någon stans och ta en mysig fika med någon. Men syster, marcus och moster jobbar. Ingen av det vanliga folket är här under sommaren och sen känner jag inte så många här heller.
blev lite depp över att det är så synd att förspilla en dag som denna genom att sitta inne.

Dock ringde Ekke som en räddande ängel och frågade om jag ville hänga med honom och Olle och tura till DK. GIVETVIS! Vist är jag fattig eftersom jag inte jobbar denna sommaren. Men att tura är till och med billigare än att fika på EspressoHouse så det gör inget. dessutom behöver jag komma ut. Har suttit i denna lägenheten alldeles för mycket denna sommaren minsann.
Nä, slut med det! Idag ska jag minsannedoda tura.!

SYS






Ibland behöver man bara slänga på ett leende och vara lite ego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback