Sunshinestate

Sådär, nu har vi precis kommit tillbaka hem efter handlingsrunda på Ica Maxi. Blev mycket men inte så dyrt som vi först trott. SKÖNT! Lägger hellre pengar på lite nya kläder.
Rensat ut frysen på saker vi inte ska äta under den närmaste tiden och donerat lite tilll Ekke. Passde även på att bjuda in honom på lite mat. Så Marcus står nu vid spisen och lagar vad jag innan kallade det för, den sista måltiden! HAHA, Marcus frågade: tror du aldrig vi ska äta igen eller? Vist vet jag att vi ska äta, men jag menade ju sista hemalagade speciella middagar på lång tid. De närmaste månaderna är det i stort sätt samma mat hela tiden så idag ska vi njuta. Blir även lite film ikväll. Var länge sen vi träffade Erik så vi passar på idag:)
Ska även ringa Marielle, ska dela min sista cigg me henne!
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback