Härliga tider

Nu är vi tillbaka i HBG. Har haft en underbar vecka i Bjärnum. Marcus skulle skjuta på banan i tisdags, Jag och Lyn bestämde oss för att packa en väska med lite vin, cider och cigg och ta en varsin hund med oss och bege oss ner till gården i kvällssolen och mysa lite. Efter ett tag kom både Mie och Anna med alla barnen och gjorde oss sällskap ett tag. Hur mysigt som helst, bara sitta och prata och njuta av dagen.
Låter kanske dumt, men jag njuter verkligen av varje minut jag får i bjärnum tillsammans med Marcus familj. Är så nära med dem alla och trivs verkligen i deras sällskap.
Min svärmor är verkligen helt underbar. Resten av familjen med, på alla sätt.

Både i onsdags och igår passade vi barn. Ena dagen var det alla fyra med hjälp av Mie, kakbak och eftermiddags mys. Igår var det bara Mira och Maja. Frukost, lekplats, film, glass på kiosken, rita prinsessor och laga middag. Sicket familjeliv! Finns verkligen ingen som kan charma en på det sätt som lilla Mira kan. ett energiknippe utan dess like. Satt på gungan med sitt blonda hår, knallblå ögon och ett leende som sällan skådats tidigare, tittar på mig och säger: Det är min Linda.
Sötunge!

Ja, barn är nog ett måste för mig. Tur dock att jag har fyra jag kan låna lite så jag slipper skaffa egna redan!

Nu ska jag glo på Marcus Fifaspelande!
Hoppas ni får en bra helg alla!
SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback