Teknik skit.

Först svar på en fråga som en av er ställt: Vilken diet det är jag ska gå på. Det är ingen speciell diet, inget känt. Det är en diet framtagen för mig och för vad jag vill uppnå. Likaså med träningen. Så nu vet ni:)

Så till saken. Jag är inte den mest tekniska människan som finns det kan jag erkänna. Men jag tycker ändå att jag klarar de flesta bacis things. idag var vi och köpte varsin pulsklocka/mätare. Vi hade tur kan jag lova, priset hade varit 600kr och nu hade de kampanj så vi fick dem för 300kr/st. Hur bra som heslt. Dock är kruxet att det finns 28 olika funkitoner med klockan och man måste ställa in alla möjliga saker och lite till. Jag satt i 40minuter och pillade på den där förbannade teknikprylen och lyckades bara med att göra det hela mer komplicerat. Jag undrar varför de ska krångla till allt så förjordat. Kan det inte bara vara att köpa, sätta i batteri, sätta på och sen så funkar den? Jaja, tur dock att jag har ett teknikfreak till pojkvän som räddade hela situationen. Nu funkar båda klockorna fint och jag provade med att sätta på pulsband och allt. Måste ju kolla hur hjärtat funkar. verkar bra i allafall. Så nu är det bara att köra på....Nästan i allafall.
SYS

Nu funkar det inte att lägga in bilder igen. Snacka om irritation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback