The Voice

Som jag skrivigt tidigare är vakna med The Voice något som tillhör rutinerna med att börja skolan. Idag fastnade jag framför det igen på morgonkvisten. Lyckligtvis är det torsdag idag (för alla som missat det!) vilket innebär att Katrin Zytoimerska (kolla hennes blogg) gästa progammet! Hon är väl bara mer än klockren den kvinnan?
Idag var änmet lband annat bloggar som ofta verkar dyka upp (konstigt? nae) och lyckligtvis tycker Katrin precis som jag. Bloggsfären har INVADERATS av små bortskämda blondiner som verkar göra allt för att hävda sig själva och mer eller mindre göra bort sig själva för att synas. Vist tonåringar har ett behov att synas och få bekräftelse. Men att göra detta geonm att platinablondera sitt hår, stoppa upp tuttarna och prata som om man vore fem år?! Hallå, är det inte lite väl korkat. Alla har vi varit unga men inte fan kan jag minnas att jag betedde mig på det viset när jag var i den åldern.
Nej tack! Tillbaka till verkligeheten.

SYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback