True blood

Jaha Svenskarna. Såg ni den nya vampyrserien igår?
Jag gjode i allafall det. Kommer inte ihåg om jag såg hela avsnittet dock. Aningen förvirrad jag vet. Dock gjorde den inte så stort intryck på mig. Det ända man fick se var halvt löjliga sexscener och lite blod. Kommer säkert bli en höjdar serie här i sverige också men för min del är den aningen för orealistisk. Men jag ska ge det en chans till och vänta tills vår kära Alexander Skarsgård kommer med i bilden i tredje avsnittet. Är det lika dålig då så är det inget jag kommer lägga tiden på. Men för er alla som gilla konstiga sexscener och folk med löshuggtänder så är det nog en toppenserie!
Någon annan som gillade den eller?
SYS

Jag bli arg på blogg.se när bilduppladdningen inte fungerar. Men det är väl klart, det prioriteras väl mer till de kända bloggarna^^;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback