Vadet från Helvetet!

Usch vet ni vad.
Med skolstarten kommer även en nystart. Marcus börjar på diet samt dett strikt träningsschema. Jag börjar på det samma fast mildrare. Nya kläder ska inhandlas, nya hårvårds/kroppvårds produkter ska fixas, nya träningsredskap ska skaffas och till det värsta av allt.....SLUTA RÖKA!
Och så till vadet. Bara för att Marcus ska gå på strikt diet/träning ska han även för bästa resultat inte dricka något på 3månader. Men med tanke på att det är ett högst orimligt mål så får vi se hur det går med det. Men vi har i allafall bestämt så här:
Första månaden får Marcus inte dricka något alls, gör han det ska han ge mig 1000kr.
Jag får dricka men ABSOLUT inte röka, gör jag det får han 1000kr av mig.
Kanske att ta sig vatten över huvudet? Jag vet inte. Men jag tror faktiskt att det ökar mina chanser att lyckas, för inte fan vill jag ge honom 1000spänn bara för att jag är svag! Icke. Det får bli ett par fina stövlar till mig istället!
Så vi får väl se. Tänkte i allafall följa upp det här på bloggen så ni vet hur det går.
Håll tummarna för mig, den 1:e september slänger jag bort mitt gift!
SYS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du kommer klara det. Tror du på dig själv så fixar du det. Jag gjorde det. :)

Kram

2009-08-25 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback