What??!!

Vad är det med kändisar egentligen?!
Såg nyss ett klipp på Aftonbladet där både Renee Zellweger och Victoria Backham visade upp sina nya jag. 
 Ni får säga vad ni vill om att Victoria Backahm är snygg, för det tycker jag verkligen inte hon är. Hon har varit alldeles för smal alldeles för länge. Hade hon lagt på sig lite och blivigt"normal" och fortsatt ha sina sjukt snygga kläder DÅ hade hon varit snygg. Nu ser hon mer ut som ett utmärglat skelett som knappt kan stå på benen. Och lika illa är det med Renee. Kolla in klippet själva och se vad ni tycker på aftonbladet.se.


Jag tycker verkligen att detta är hemskt. Men det hemskaste är nog endå det som de säger i klippet. Att de nu oroar sig för alla tusentals unga flickor som ser henne som en förebild som kanske tar efter hennes beteende. Dagens unga behöver inte matas med sånt här, det finns tillräckligt med saker man ska tänka på endå. Och om det är så här man ska se ut så vill jag fan inte vara "inne", då mår jag hellre bra och har en pojkvän som älskar mig. Vem vill ha en tjej som ser ut så här?

Någon som håller med? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback