Grej of the day



Sibas slogan faller mig i smaken!^^


Är ni inte glad över att någon snillerik farbror för många många år sedan uppfann glödlampan?
Det är i allafall jag!
Dock funderar jag ibland över varför ingen går steget längre och uppfinner en glödlampa som aldrig går sönder?
Tänk efter, man slipper mecket med att byta, man slipper frustrationen som uppstår när man tycker på knappen och lyset inte slås på och säkert mycke annat. Dessutom hade det säkert varit mer miljövänligt.

Jag hade speciellt uppskattade det en dag som denna då glödlampan på toan gått. Vi har inga lampor extra eftersom vi ska få sådana av hyresvärden. I-landsproblem på hög nivå!
SYS


Kommentarer
Postat av: anonym

Energilampan går ju inte sönder på mååååååånga år ju :)

2009-12-14 @ 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback