I say what what?

Yeey.
Bror och kusin kom hit en sväng och sa hej. Alltid uppskattat:)

Sitter och funderar över hissen här på Bryggaregatan. Den är numera totalt nerklottrad. Inget vidare fint alls. Dock stör det mig aningen hur man kan vara så omogen att man gör något sådant? Jag menar folk som bor här är ändå i snitt runt 24bast. vad vinner man på att klottra ner en hel hiss?
Måste vara personer som är så små i sig själva och måste hävda sig och sorgligt nog tror att det är ballt att klottra.
Visst vi bor på ett student boende men innebär det att man ska kunna bete sig som svin bara för det?
Här ser ut som en svinstia efter varje helg och jag lider verkligen med stackarn som måste städa i korridorerna här.
Tyck att jag är präktig eller vad som helst, men jag står för att jag tycker att man kan ha kul på andra sätt än att trasha stället man bor på!^^

Patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback