Inget vatten?

Hum. Jag var tydligen den ända i HBG i går som missade att en stor vattenledning gått sönder och att man måste spara på vattnet så reserven inte tar slut!
Alla är som valnigt helt hysteriska så fort något liknande händer, men jag tycker man ska andas ut och ta det lugnt. Hallå. Som om reserven skulle vara så lite så att den inte räcker, klart den är anpassad efter hur stor staden är. Och dessutom är problemet löst om någon dag och skulle det då vara så farligt att vara utan vatten i kranen någon timme eller så? NAE

Jag är iallafall inte den som är den. Jag började min morgon med att diska under rinnande vatten och tvättar nu en maskin tvätt:) Måste man så måte man.

GOD MORGON!!!
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback