Jul?

Jag är inte speciellt julig av mig. Jag pyntar absolut inte, stressar inte med att försöka göra alla nöjda, lyssnar inte på julmusik bara för att, jag längtar inte tills julafton utan ser det hela mer som en högtid där man ska överösa julklappar på folk. 
Men när jag presic var på väg till affären och så torget här på söder så tyckte jag för första gången i år att jag fick lite julkänlsa. 
Är säkerligen mycket finare inne i stan men detta nöjer jag mig med, det ska inte vara för mycket:)  
SYS








Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej tjejen!

Nu tävlar jag ut en unik hårprodukt i min blogg. Vill du vara med? så kika gärna in :)

Ha det gott!

2009-12-10 @ 00:45:14
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback