Julafton

Jag är absolut ingen julmänniska.
skönt att det är över nu.

Lillejul var jättemysig. God mat, trevligt sällskap, roliga spel och massa skratt och god dricka. sluta tre på natten med rappakalja!

Gårdagen hade jag nog kunnat vara utan. Mest för farmor och farfars skull jag firar jul där. Åkte till Marcus på kvällen, mycket mysigt, lite spel och en tidig sänggång.

Fick massa söta klappar också, dock var många i kuvertform, men de som inte var det gick mycket i lila och rosa. Jag är ju inne i en lila period nu, och lila ska ju vara en läkande färg, de känner minsann mig väl!



Här är det mesta. Läggewr upp mer specifika bilder senare idag.

Kommentarer
Postat av: marielle

jag tycker jag ser en lila triwa ;) jag fick en rooosa ... mihihiih :D

2009-12-25 @ 22:07:43
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback