Julmusik!

Jag har tänkt på en sak. Såg precis en reklam om en ny AbsoluteChristmas skiva. Då slog det mig, det är ju samma låtar varje år, alltid samma låtar som är julklassiker, alltid samma låter på skivor med nya namn. Varför kommer det inte fler nya jullåtar. Det är ju inte så att man hört alla dessa klassiker genom alla tider? Jo.

Usch. Jag är inget big fan av julmusik, förutom vid julbak;) Dock måste jag medge att jag gillar verisonen av Halleluja som EMD gör på svenska på sin julskiva. Äntligen lite nytänkande!

Mer nytt nästa år tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brittans jullåt är ju klockren :) Jessica simpsons med! Sen är ju down to the river to pray med AS bra! Kanske inte sådär jätte julig...! Men fin :) Bara lite tips ;)

2009-12-08 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback