Kväller

Jag är så förjordat trött!
Helt slut i hela kroppen. Gymmet i morse var en ren pina, noll energi och tränisvärk så in i! Men jag kämpade mig igenom det hela och kände mig stolt efteråt. Hem och läsa innan skolan och sedan iväg på ekonomistyrningslektion. Två timmar senare begav jag mig hem, Sara och Marcus hämtade upp mig och vi äkte vidare till Väla. Skulle inte ha något annat än lite klappar till barnen men det fick bli en kofta och en tröja endå. Är verkligen i stort behov av kläder så jag kände att jag kunde unna mig det. Ett block och en nagelfil fick också följa med i påsen hem.

Pytt i panna till middag och en kopp kaffe senare och nu sitter jag totalt utslagen i soffan. Marcus är på julbord så jag har lite tid för mig själv till att plugga. Skönt med lugn och ro.

Bonde söker fru!
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback