LUDD!!

Jag hatar, HATAR verkligen när folk inte har vett nog att ta bort sitt ludd i filtret efter de använt tumlaren! Det är så fruktansvärt äckligt att behöva rensa bort någon annans ludd. Visst det kommer från ren tvätt blablabla. Det förändrar inget. Jag vill inte ta i någons ludd, speciellt inte när man möts att ett ludd utan dess like! Ludd fullt med fjädrar och långa, långa hårstrån, ett tjockt lager ludd som dessutom är av äcklig färg.
Jag känner mig smuttsig när jag står där och pillar bort någon lat människas ludd, jag känner hur jag i varje andetag andas in denna människas baciller. USCH!

TA BORT LUDDET FRÅN FILTRET!

Detta sker i stort sätt nio av tio gånger när jag ska tvätta, händer det nästa gång med ska jag sätta upp en lapp i tvättstugan, en stor lapp med stora bokstäver. Jag menar hur svårt ska det vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback